Виробник CAN модулів, які використовує Teltonika, застосовує велику кількість механізмів для захисту CAN модулів від зчитування інформації для подальшого копіювання. Тому в ряді випадків, коли модулю "здається", що його намагаються "зламати", він "скидає" активацію та перестає коректно працювати.
Ознака того, що у CAN модуля "злетіла" активація: дата програмного забезпечення замість звичних цифр вказано невиразні AAAAAA. Інформацію про модуль, у тому числі і дату програмного забезпечення, можна запросити командою SMS та/або GPRS із системи моніторингу: lvcangetinfo або ж подивитись у WEB конфігураторі. Відповідь на команду нижче на скрині. У цьому випадку відповідь на команду відображає поточну версію прошивки модуля CAN.
Мал. 1. Відповідь на команду з інформацією по CAN модулю
А цей скрін з WEB конфігуратора відображає інформацію по CAN модулю з проблемами.
Мал. 2. Трекер Teltonika з проблемами активації CAN модуля
Необхідно виконати послідовність команд через SMS або GPRS:
lvcanreset
lvcanrefresh
cpureset
чекаємо 2 хвилини
створюємо завдання у FOTA WEB на оновлення CAN модуля та відправляємо команду на трекер web_connect
чекаємо на оновлення, потім відправляємо команду cpureset (чекаємо на виконання рестарту) і знову відправляємо команду web_connect
Після цих маніпуляцій версія прошивки має відображатися коректно, якщо ні, через якийсь час повторіть відправлення команд.
Мал. 3. Інформація про трекер та CAN модуль у WEB конфігураторі з коректною версією прошивки.